Dags igen?

Jag funderar på att göra en nystart här. Jag är verkligen en till-och-från-bloggare, men jag får nog helt enkelt låta det vara så. När jag väl har bloggat ett tag glömmer jag av det och känner att jag inte har tid och när jag inte bloggat på några månader börjar jag sakna det.
Nu känner jag att jag saknar att skriva väldigt mycket. Jag ser det också som en utmaning att börja fotografera mer. Ni som inte kan träffa mig lika ofta längre sedan jag flyttade till Malmö kanske också kan tycka att det är trevligt att följa med i mitt liv.
Så.. vad gör jag nu för tiden?
Jag, Jens och Sessan bor i en liten lägenhet vid Dalaplan i Malmö. Jag studerar genusvetenskap under hösten och ska troligen fortsätta med det även till våren. I övrigt försöker jag lära känna den underbara staden Malmö och hitta alla guldklimpar jag inte redan känner till.
-
-

Eftersom jag har gjort läxan dåligt och inte fotograferat på länge får ni en bild på Sessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0