Familj

Jag som tänkte vara så aktiv, men dagarna rinner iväg.
Oplanerat och av olika anledningar hamnade jag i Vimmerby redan igår, istället för på fredag. Det är härligt att få träffa min fina familj och känna lugnet som finns här. Även om vissa saker gör situationen omtumlande.
Dagen har jag ägnat åt att läsa om Fame Factory och andra dokusåpor. Snart är boken utläst och kanske hinner jag skriva ett paper imorgon. Då kanske jag kan publicera lite i ämnet här också.
Eftersom jag inte tagit några bilder på mitt läsande idag får jag bjuda på en av de få bilderna jag har på datorn.
-
-
-
Sessan bor borta i veckan. Jag hoppas att hon är snäll mot Tova och Olle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0